DA VAR NESTE FASE STARTA

Hei og god ettermiddag alle sammen. Nå er jeg kommet meg til øya, fått parkert camper’n og har starta på den neste fasen i livet mitt. Og jeg veit seriøst ikke hva jeg føler.. Heilt ærlig orker jeg ikke tenke så mye på det i dag. Jeg vil bare prøve å få rydda litt opp og komme i orden.

Var fremme ved mitt nye hjem rundt klokka 2 i dag, og starta med å sette på mer varme, trakte meg kaffe og lage meg litt mat. Deretter vaska jeg kjøleskapet så jeg fikk stabla på plass den nyinnkjøpte maten, og så har jeg bært inn nesten alt jeg hadde stabla i bilen, samt vaska to av stuevinduene og hengt opp noen sånn persienne-lignende greier. Og nå skal jeg få hengt opp litt gardiner, dratt møblene på plass og fikse sånn at det er ok å sette seg litt ned i kveld.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen ❤️ Muuulig jeg stikker innom en liten tur i kveld dersom jeg ikke er alt for sliten.

Ligger forresten en ny TikTok ute HER

8 kommentarer
    1. Nå starter en ny til periode i livet ditt.🤗
      Håper det går fint og at du kommer til å trives.👍🏻
      En dag om gangen og en ting om gangen. Litt etter litt kan det bli et fint hjem.🥰
      Kos deg med å ha kommet i hus.🤩🤗

    2. Start hver dag med å skrive 3 ting du et tskknemmelig for. Kansje det overskygger dårlige minner, og dagen ikke blir så værst likevel.
      Lykke til med livet i hus❤️

      1. Ja kanskje det hjelper å fysisk skrive det ned 🤔☺️ For ellers starter jeg hver dag med å meditere litt over alt jeg er takknemlig for. Det er nok hovedgrunnen for at jeg i det hele tatt kan prøve ut å bo her.
        Tusen takk for det 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg