DA ER JEG FERDIG SÅ LANGT

God midt-på-dagen folkens. Da er formiddagen og alt som hørte med til den, avsegstyrt. Jeg er ferdig med dagens gjøremål så langt, fra tannlegetima til innkjøp av mat råvarer til middag. Har nemlig lovd guttungen nachos (jaja…tortilla chips) med rømme og guacamole, så da var det bare å komme seg på butikken.

Og akkurat nå sitter jeg og pauser litt. Ryggen min (spondylolistesen) har oppført seg som en dust i hele dag, så nå har jeg lempa innpå en paracet i håp om litt avslapping. Egentlig veit jeg at det ikke fungerer noe særlig, men tenker at litt lindring er bedre enn null lindring. Vanligvis bruker jeg paralgin forte, men jeg har vært fri lenge nå – og tenker at jeg gidder ikke bestille ny. Idiotiskap? Kanskje.. men jeg veit av erfaring at PF gjør at jeg reagerer mye kjappere på mat enn uten, og jeg orker ikke flere mat-reaksjoner enn nødvendig. Og nei, jeg går ikke å betaler for en legetime for at hun skal finne noe annet til meg. Satser på bedre dager bare jeg kommer meg i trening igjen.

Ha en trivelig dag videre alle sammen ❤️ Skal prøve å få ut et lite innlegg i kveld etter at jeg har vært på visning, men om det går til svartens med skrivekløa, sees vi i alle fall i mårra.

 

6 kommentarer

Siste innlegg