CAMPERDRØMMEN – DEL 2

I dag – etter å ha fått gjort unna sånt kjedelig, men akk så nødvendig husmorsysla som å vaske klær og skremme støvsugeren litt rundt om kring – satte jeg med ned å gløtta på YouTube på litt innredningstips til camperen.

Som jeg har nevnt tidligere, har jeg ikke begynt å tegne skikkelig opp enda, for jeg vil vente å se nøyaktig hvor store områder jeg har å ta i bruk. Og så må jeg bestemme meg for om hvor mange vinduer jeg vil ha – og hvor de skal være plassert.
Nå er de bildene her fra varebiler som har dører på sidene.. det har da ikke jeg, siden jeg har pickup og camperen skal settes bak på kassa/lasteplanet når den er ferdig.. men, mange av disse idéene er fullt mulig å bruke for min del også..

Så ja – i dag har jeg fantasert litt – og leita etter idéer.. og her har jeg screenshota litt av det jeg har gløtta på i dag..nemlig idéer til løsninger for kjøkkendelen..

Senga skal plasseres i høyden, over kupeen – så den er liksom ute av bildet plassmessing. Så grovt regna har jeg begge mine godt og vél 2 kvadrat med gulvplass å boltre meg på, hihi 😉

7 kommentarer
    1. Antall vinduer, ja… ikke antall stuer 😀 To kvadrat med boltreplass burde holde til litt tauhopping? Hihi 😉 Neida, dette blir så utrolig bra! Heier på deg! 😊

    2. Spennende!
      Jeg likte veldig godt den gule og grå innredningen. Vi hadde en del sånne på campingen hos oss i sommer. Noen hadde det slik at de måtte klatre i en stige når de skulle legge seg. Soveplassen var over selve innredningen.
      Kos deg masse med planleggingen!🤗💛

      1. Ja jeg syns også den var litt fin..
        Når det kommer til senga, må det nok en liten stige e.l til for å komme opp hos meg også ja..siden den kommer i høyden over selve kupeen.
        Takk-takk.. kose mæ masse-masse æ 😉🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg