BELØNNINGEN: EN NY “VENN”

God onsdag alle sammen.. yeppz,i dag har jeg skaffet meg en ny “venn”. Ville gjerne sagt at jeg har FÅTT en ny venn, men nei – måtte pent skaffe den sjøl, hehe.. Så folkens, møt Pernille! Er ho ikkje flott?

Jeg har nemlig belønnet meg sjøl i dag, fordi WOHOOO!! jeg kom meg ned på treningssenteret.

Jeg måtte kjempe godt med meg sjøl, men avgårde kom jeg meg heldigvis. Siden det er såpass lenge siden jeg var aktiv sist, starta jeg rolig og hadde meg en times tid der for å få kroppen til å skjønne at den skal få lov til å komme i form igjen nå.

Så stolt, glad og lykkelig spanderte jeg da på meg den planten- pluss en proteinbar..DET fortjente jeg.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.. og litt fra veien tilbake til trening ser du HER.

16 kommentarer

Siste innlegg