BARE Å KOMME SEG VIDERE

I natt har jeg stått på et av de værste stedene på lang tid, for etter å ha leita temmelig lenge var dette det eneste jeg fant..ei utkjøring på størrelse med ei busslomme.

Men fin utsikt likevel.

Jeg har stått på slike steder før, men ikke så trafikkert som her. Alt svaier skikkelig hver gang en bil passerer, og det føles som jeg skal bli tatt med i dragsuget når en trailer durer forbi. Og på toppen av det hele fikk jeg masse sørpe inn gjennom døra som sto på gløtt, da en brøytebil suste forbi sida på bilen min. Så yeppz, her er det bare å komme seg videre.

Men, tross alt det har jeg sovet veldig godt i natt og kan derfor rope ut et rungende GOOOOD MÅRRAAAA til dere alle sammen.

Håper dere får en riktig flottersfin dag ❤️ og så legger jeg ved et bilde av et fly som kom nesten rett over hodet på meg da jeg kjørte i går.

Den siste TikTok’n min finner du HER

6 kommentarer

Siste innlegg