ÅRETS FØRSTE – OG 12 MIL FOR EN IS

Heysann i kveldinga, folkens.. da har jeg vært ute og tilbrakt ettermiddagen og tidlig kveld sammen med go´venninna. Jeg kjørte og hun bestemte, hihi..
Men først – seee hva jeg fant da jeg dro for å plukke henne opp.. årets første hestehov for mitt vedkommende. Yeeeey.. nå er det i ALLE FALL vår 😍

Så til turen, da.. vi hadde egentlig ikke noen spesielle planer – så det ble en lang og koselig skravle-kjøretur – til bensinstasjonen i Sigerfjord så hun kunne kjøpe seg en is.. en tur på 12 mil én vei.. yeppz heilt innaførr 😉 (og Yours Truly klarte faktisk å stå over å kjøpe is, enda jeg hadde såååå lyst på 🙃)

Tok en del bilder både til og fra – men siden det ble rimelig seint før jeg var hjemme nå, så blir jeg å legge ut kun de som var tatt i Sigerfjord-området.. og så kommer de andre bildene i et annet innlegg i mårra.

For de lokalkjente, så kjørte vi da gammelveien til – og nyveien hjem igjen.

Mye snø enda, men veldig vakkert..

Her er vi så vidt begynt på hjemveien – så bildet er tatt på en rasteplass bare en liten bit unna bænsen. Hadde jeg fokusert litt mer til høyre, hadde dere sett Sortland.

Yeppz, det var alt for denne gang..og siden det er svært tvilsomt at jeg stikker innom her med mer bubbel i dag, så får dere ha en riktig flottersfin kveld og ei riktig god natt etter hvert.

Og her finner dere de andre innleggene mine i dag:

50/50 rett – fordi makken har tatt mæ
Rote-ryddedagen & proteinella til lunsj

13 kommentarer

Siste innlegg