50/50 RETT – fordi MAKKEN har tatt mæ

Hehe.. kom til å tenke på at jeg skreiv på trøtt-innlegget mitt i går kveld, at jeg nok kom til å gi dere ei grundig innføring i hvor vidt jeg flata ut tidlig i går kveld, eller ikke..
OK – jeg skal prøve å IKKE overdrive godviljen deres her – men joda – det ble sånn 50/50 for min del..da jeg faktisk spratt opp av senga like over 5 i mårres..blid som sola utenfor 🌞

Men å flate ut tidlig? Nei.. jeg LA meg rundt 21.30 og dempa lyden på telefonen. Og i ei bisetning her, så vil jeg bare fortelle at jeg har telefonen på nattbordet – med lav lyd – for da forstyrrer ikke meldingsvarslene meg, men jeg reagerer om telefonen ringer.. og akkurat det er superviktig for meg, i tilfelle det er noe med guttungen som jeg trenger å vite pronto el gringo..

Men altså – jeg la meg tidlig, men fikk søren ta ikke sove før gudane veit hvor lang tid etterpå. Og denne gangen veit jeg så inderlig godt hvorfor jeg ikke fikk sove.
Hodet kverna og kverna nemlig om det faktum at den siste plassen jeg hadde lyst å være, var i den senga mi. “Makken” har nemlig tatt mæ!! Jeg har sååå innmari lyst å komme meg på veien igjen – og være der!! Sammen med min elskede samegutten som står og venter så trofast på ho mor 🤩

Æ meine..våren er jo endelig kommet til nord for fullt no – og her ligg æ, liksom??
Helvettes økonomi!!!!

Så med ei jæklig uro i kroppen, men med det i bakhuet at jeg har enda en måned med husleie som skal betales, og at jeg må være forsiktig med pengene fremover nå sida utbetalinga kom ei uke tidligere enn vanlig – og at jeg må bare prøve å klore meg fast så godt som det lar seg gjøre fremover – ja det var nok til å forstyrre nattesøvnen til gangs.
Men på den positive sida, de timene jeg sov – sov jeg steike godt.. og nå er det en ny, solfylt dag i verden utenfor vinduet mitt, og jeg prøver å finne på noe lurt å gjøre i dag.
Skal møte go´venninna i dag også etter jobben hennes – for hun hadde lyst å finne på noe – og det gleder jeg meg til.. men frem til da??? Hmmmmm…

Da er det mårrakaffekos & frisk luft i 3 etasje som gjelder ei stund fremover nå..

Ha en nydeligvakker onsdag, folkens – og ja.. GOOOOD MÅRRA ❤

12 kommentarer

Siste innlegg