…Æ OG DEN STORE KJÆFTEN MIN!!

Veit dere, det skulle faktisk ikke være mulig… men æ og den store kjæften min, altså!!  Jeg som i forrige innlegg hylte opp om at NÅ må det være nok med uflaks i år..vel, jeg skulle hatt meg en over auan for å jinxe meg sjøl sånn. Jeg hadde nemlig ikke kjørt så himla langt fra Mo i Rana…passert Korgen og litt til..der kom jeg rett inn i et hælsikkes uvær, som plutselig røska tak i camper’n, surra meg 180 grader på veien og smalt meg rett inn i autovernet. Mi største bekymring var naturligvis om jeg nå var hjemløs på skikkelig ordentlig.. men nei, det ser ut til at det har gått bra. Ser faktisk ikke ei skramme på bilen så langt, unntatt detta på fangeren fremme, som tok værste støyten før jeg snurra rund.

Så midt oppi alt er jeg jækla glad, for dette kunne endt ille. Hadde det skjedd et halvt minutt seinere er det stor sjanse for at jeg har tatt med meg en personbil som kom i møte. Den bilen stoppa selvfølgelig, og jeg fikk reint vondt i meg på hennes vegne, for hun hadde vært livredd for at jeg skulle ha skada meg❤️ Men det gikk over all forventning, og en fyr i en brøytebil som så hele greia, stoppa og sjekka tingenes tilstand..og anbefalte ei alternativ rute ned til Mosjøen – hvor jeg er nå. Og her har jeg slått meg skikkelig løs med å feire livet med ei pølse fra bensinstasjonen..og ingen i verden får meg til å ha dårlig samvittighet for det.

Ligger også en ny TikTok ute HER

22 kommentarer

Siste innlegg