Æ GIDD IKKJE STRESSE

Ikke alle netter er likedan, og i natt som var hadde jeg ei sånn natt der jeg hadde mange, rare drømmer..sånne som man med det samme man våkner, bare tenker: “djiiiizess..hva ER det som foregår i oppi topplokket, egentlig?” Men så er mesteparten av drømmene borte, før man rekker ut av senga og på badet..

Nå våkna jeg rimelig tidlig (i dag også), og ute var det fremdeles nattfarge..så når jeg mer eller mindre frivillig hadde fått rista av meg resten av nattens kaos og kokt kaffen, satte jeg meg ned ved frokostplassen min – tente lys – og bare koooosa meg i halvmørtna.

Hva dagen i dag ellers vil bringe, er ikke godt å si..ingen planer…æ gidd ikkje stresse 😉

Og tenke seg til…i går hadde jeg meg også en “æ gidd ikkje stresse” dag, hehe 😂 Var kun på besøk hos ei venninne og bomma frossenvarer de likevel skulle ha ut av fryser´n, nå når de reiser ut av landet for ei stund. Så noen innmari store, fysiske utskeielser, eller mengder med friskluft ble det ikke – men knipsa et par, tre bilder på turen dit..bærre sånn atte dæffør 🙂

På tur opp mot Storjorda mellom Harstad og Kvæfjord..tatt i motlys, så det ble jo sabla mørkt..

…for SÅ lyst var det egentlig 🙈

Og så ble det et glimt av litt av den flotte hagen til venninna mi, i vinterdrakt..med utsikt mot broren min som bor på andre sida av fjorden 😊

8 kommentarer

Siste innlegg