ADVENTSKOZ – 21.desember

God sløvemårra fra Yours Truly. I natt har jeg sovet nesten 8 timer i strekk, og jeg trenger neppe fortelle hvor himla godt det var, etter ukesvis med lite og avbrutt søvn. Og i dag er en sånn dag da det kjennes ut som om jeg har sirup i både hauet & rævva. Og kjeften, hehe..så jeg er sabla glad jeg ikke MÅ snakke med noen akkurat nå.

Men sirup eller ikke, nå er det tid for adventskoz.

Og sirupssnakk-varianten av adventskozen på TikTok finner du HER

Dagens silhouettebilde er laga på en bakgrunn som ble knipsa i høst.

Så var det skrape-tid… med like stort utbytte som vanlig, hihi.

Og til slutt.. som vanlig.. pakke. Som i dag er søstersens verk.

Se på den, da.. passer jo perfekt til sølvglitteret i julekjolen min 🤩

Da er det vel inga bønn..bare å gjyve laus på dagen.

Ha en flottersfin 21.desember alle sammen ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg