ADVENTSKOZ – 11.desember

God mårra og god 3.søndag i advent og litt mer adventskoz.

Det blir ikke mye utenomsnakk i dag, da jeg har hatt en ekstremt frustrerende mårra. Det kommer et innlegg om det seinere i dag, men er du nysgjerrig kan du ta en titt på dagens TIkTok med adventskoz – der forteller jeg nemlig hva som har skjedd. Linken finner du HER

Sånn egentlig hadde jeg tenkt å legge ut bare silhouettebilder her..men i dag orka jeg ikke lage et, og legger heller ved et av mårrautsikten min.

Så til den koselige delen..og starter med Flax-adventskalenderen.

Næææh, den flaxen har jeg ikke mye av når det kommer til sånne her ting. Daaaa hiver vi oss over pakken i stedet, som i dag er skaffa av go’venninna.

TA-DAAA!!! Pepperkaker til å henge på koppkanten. Kor kult e’kje det? 🤩

Da sier jeg bare fortsatt god adventstid alle sammen ❤️ CU L8R

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg