ADVENTSKOZ – 10.desember

God mårra alle sammen. I dag har Yours Truly vært våken sia 4.50…og så snakker vi ikke meir om det, hehe (gjesp!!) Som jeg nevnte i siste innlegget i går, står jeg parkert på et sted med elendig dekning. Men sjøl om jeg sliter med å få posta ting – adventskoz blir det uansett.

Jeg sleit som bare fyyyy med å få lasta opp dagens adventskoz på TikTok..trur jeg brukte godt over 5 minutter.. men nå ligger den ute, og linken finner du HER.

Da var det å starte med et silhouettebilde.. og bakgrunnen er faktisk den vanvittig flotte mårrautsikten min i dag. -9 grader og helt klar himmel 🤩

Deretter ble det Flax-tid…hmm.. ikke mye flax i dag heller, da.

Meeen, sånn er det bare. Selvfølgelig hadde det vært superkoselig med en premie, men jeg er nå engang av de som har null vinnerlykke.

Etter et par ekstra småslurker av en glovarm mårrakaffe, ble det tid for pakkekalender’n.

Dagens pakke er det søstersen som har stått for…og med tanke på at det er lørdag i dag, passa detta perfekt.

Da er det liv laga for en skikkelig kosemoze dag her. Håper alle dåkker flotte folkan der ute får en nydeligvakker lørdag ❤️ CU L8R

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg