Å NYTE LIVET OG ØYEBLIKKENE

Heisann alle sammen…må bare starte med å be om unnskyldning for at jeg ikke har vært på bloggen på et par dager nå, annet enn for å poste innlegg. De siste dagene har vært superhektiske – men nå er skuldrene senket og jeg tror at jeg kan begynne å ta fatt på blogginga igjen på en seriøs måte.

Jeg kommer IKKE til å klare å lese meg ajour her..både fordi det er så himla mange innlegg jeg har missa.. Men også fordi jeg nå kun har mobildata å bruke, og da sier det seg sjøl at jeg ikke kan bo på nettet lenger.

Men i alle fall – nå nyter jeg livet og øyeblikkene så godt jeg kan.

Foto: “naboen” 😉

Da jeg sto opp i mårres melda jeg han koselige naboen jeg hadde da jeg bodde i Eineberggata (dere husker han, ja?) og lurte på om han ville komme bortover og ta seg en kjeft kaffe sammen med meg – sjøl om jeg sto parkert flere mil unna han. Deeet ville han, og hele formiddagen har nå gått til skravling og kos i et nydelig vær.

Med friske blomster på bordet – æ ELSKER løvetann 🤩

Herlige dagen..

Yeppz…naboen 😊

Måtte til og med teste badetemperaturen…en smule småkaldt, men deilig å vasse litt.

Vakkert 🤩

Fine hjemmet mitt ❤️

Foto: “naboen”

Ellers hadde jeg faktisk ei utrulig koselig stund sammen med guttungen i går kveld før jeg kjørte hit jeg parkerte i natt. Kar’n kom kjørende noen mil han, med kveldsmat etter mamsen sitt ønske: Pizza… Wohoooo

Fine mamma❤️ mitt.

Yeppz…æ nyt!! Ha en flottersfin dag videre, folkens.

4 kommentarer

Siste innlegg