3 TING MAN BØR SLUTTE Å FORVENTE AV ANDRE

Frisk luft er virkelig tingen for et hode som er fullt av tanker til enhver tid. Så nå sitter jeg godt parkert i ei fjæra et stykke utenfor byen. Trekker inn lukta av hav og kjenner at skuldrene senkes.

Før jeg dro ut satt jeg og surfa litt på TikTok og kom over noe som jeg personlig fant utrulig fornuftig.. nemlig 3 ting man bør slutte å forvente av andre.

1. At andre skal leve opp til akkurat vår standard. Alle er forskjellige og dermed har vi også ulike syns på hvordan vi vil leve livene våre og hvilken standard man lever etter, på godt og vondt.

2. At andre skal lese tankene våre. Vil man noe eller har noe man skulle sagt – si det! Ikke forvent at andre skal klare å skjønne hva vi tenker og mener.

3. At andre skal være 100% perfekt. Ingen er det, så hvorfor skal man da forvente det av andre?

Yeppz, nå skal jeg gå og spise matpakka mi før måsen tar den, hehe.

 

16 kommentarer

Siste innlegg