HANDYWOMAN I FARTA

Jøsses..da var det langt uti onsdagen, alt..og jeg begynner så smått å komme i orden her borte på øya. Rydder & ommøblerer, vasker & plasker..og prøver å komme i havn før adventa setter inn. Har tatt noen få bilder under veis, men de kommer i et innlegg for seg selv 😉

For i dag skulle jeg bare fortelle at jeg trooor jeg har fått fixa Buster..yeppz..handywoman i farta, hehe =P

Det var nemlig mildvær ute i dag, og da fant jeg ut at nå får det briste eller bære, og så (nesten bokstavelig talt) krøyp jeg oppunder panseret..

 

Jeg er tross alt ikke SÅ dreven i dette gamet, så jeg kobla fra batteripolene for å være på den sikre siden..hadde lite lyst til å ende opp som et glitrende og glødende juletre, hehe 😉

Som dere ser  har jeg to batteri å forholde meg til..men akkurat DET er ikke et problem, da nettopp dette med å koble fra/til batteri er noe jeg er veldig trygg på 😉 

 

Deretter var det å jumpe seg oppi motorrommet med verktøyet, og gyve laus på det som VAR problemet..vekk med den gamle kabelskoen, og på med en ny.. Jøss..det gikk rimelig kjapt unna, gitt..og vips var ledninga klar til å kobles på igjen. =)

 

..og WUHUUUUU.. jaggu starta karen igjen, etterpå..så da krysser jeg fingrer & tær for at han er friskmeldt for denne gang =D

 

Ha en flottersfin kveld videre, alle sammen..jeg skal koste på meg en yders liten kopp ettermiddagskaffe før jeg fortsetter med advents-sjaininga…ooog….en smultring, trur æ..fordi æ fortjene det, hehe =P

 

#bil #startvansker #reparasjon #reparere #mekkebil #startmotor #kabelsko #handy #handywoman 

12 kommentarer

Siste innlegg