EN GOD, GRÅ DAG

Det er grått i nord, i dag..egentlig ikke noe uvanlig det, da..men i dag plaga det meg ikke noe særlig å våkne opp til grå himmel og våte hagemøbler. 
Jeg sulla rundt og gjorde meg ferdig med det vanlige mårra-ritualet mitt, jeg..og så rigga jeg meg til på sofa med frokost og boka mi, satte på litt dempet, klassisk musikk på tv og bare nøt tilværelsen.

 

Regnet hadde stoppa tidlig i mårres, og etter hvert tørka det opp ute..så da tok jeg meg en liten tusle-tur..først rundt omkring i hagen, og deretter i fjæra, før jeg henta boka mi og slo meg ned litt i hagen og hørte på måkeskrik som blanda seg med bølgeskvulpet..ganske herlig, må jeg si =)

 

 

 

 

Og nå er jeg godt planta innendørs igjen. Har sittet og surfa litt på nettet, og mens jeg satt her, så jeg plutselig en skygge i øyekroken som gled forbi utenfor vinduet..og seee..der var det sannelig en som kjempa seg padlende forbi langs land..tøft!! =D

 

Ellers blir nok ikke den heeelt store, fysiske utfoldelsen her i dag, nei..planlegger kun koselige aktiviteter som strikking, lesing, baking og titte litt på en eller annen film..har haugevis av DVD´er, i tillegg til Netflix – så det er nok å ta av, hehe =D

Ha en fortsatt supertrivelig søndag da, alle sammen =D

 

#søndag #grådag #overskyet #kosedag #sløvedag #hage #fjæra #stiltogrolig 

9 kommentarer
    1. solliv: Takk så mye for det =) Har vært en helt super dag =) ..litt små-misunnelig på sola..men er ikke noe for fotball, så den kan du ha i fred, tji-hi 😉 Søndagsklem <3

    2. fruensvilje.blogg .no: Det er sant, hehe =P Dere får ha en riktig god tur – og bare kom lengst mulig nord med sol & varme 😉 =)

    3. Sol her i dag..men meldt regn på onsdag :)) Gråvær kan være koselig det..men ikke for lenge av gangen.. Men hørtes ut som du hadde planer for trivelige sysler..håper du har kost deg .. Fine bilder var det også :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg