KAKIFRUKT & JULE-TE

Titt-tei i kveldinga, folkens..i dag (kveld) blir det bare et lite innlegg fra meg – og ganske så stilt på kommentering.
Trur rett og slett jeg kommer til å stenge av her, når jeg er ferdig med blogginga i dag.

Jeg har hatt en suuuuper dag – men slitsom. Sto opp tidlig i mårres og ble venninna mi på jobb hele dagen..stabla varer til den store gullmedalje..men kjenner jo nå at treninga i går, og ca.7 timer med trasking på harde butikk-gulv og bæring & lemping på store, tunge esker, har fått med en smule små-sliten. GOD SLITEN,  vel og merke..men trur likevel jeg skal bruke resten av kvelden til sløving..med en god kopp jule-te og den fantastisk deilige frukten kaki..nammmmm <3

 

Har du ikke smakt den, anbefaler jeg den på det varmeste <3

 

Så ha en flottersfin kveld videre, folkens..vi “sees” i alle fall i mårra 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #jobb #hjelper #venner #vennehjelp #kos #te #frukt #kaki #kakifukt 

9 kommentarer

Siste innlegg