FORMIDDAGSHILSEN

Heisann folkens..da sitter jeg i skrivende stund hjemme i Ramsundet – og nyter ei stille stund med kaffekoppen og litt blogg-lesing, nå da jeg endelig har litt skikkelig nettilgang igjen..

Har fått lest alt av trivelige kommentarer, og er så takknemlig for den tilbakemeldinga dere har gitt meg mens jeg har vært ute å farta.
En ENORM takk og stor klem til alle og enhver av dere <3

Innser jo at det er ingen mulighet i verden å klare å lese gjennom alt som har foregått i livene deres den siste uka, for så å kommentere – så jeg gjør som vanlig – starter på ny frisk i dag.

Nå skal det sies, at jeg blir kun hjemme i dag – i morgen drar jeg til øya og søstersen..og da kan det bli så-som-så med både innlegg og kommentarer..igjen!
Men håper og tror at dere holder ut med meg, hehe =P

Legger ved en liten selfie jeg prøvde meg på, mens jeg enda var i Finnmark..stabla mobilen opp på panseret på bilen..ble ikke så innmari bra eller klart, da..men får skylde på  kongen – det var han som holdt kamera, hehe =D

 

Ha en flott fredag videre da, alle sammen =D

 

#blogg #hilsen #formiddagshilsen #selfie 

14 kommentarer

Siste innlegg