STORHAMMAREN på ANDØRJA

Hei-hei alle sammen..i dag har jeg tilbrakt litt av dagen sammen med søstersen, hjemme på Andørja. Jeg kom til øya i går kveld med det som skal lagres her..og lurer du på hva grunnen for at jeg skal lagre ting er, kan du lese litt om det HER.

Jeg skulle egentlig dra hjem til Harstad igjen i dag, men så har vi det jo så koselig når vi er sammen da – jeg og ho lillesøss – så jeg bestemte meg for å være her til i mårra. Og litt utpå dagen, tok vi oss en liten kjøretur og stoppa bl.a utenfor Laupstad, på et nydelig sted som heter Storhammaren. Måtte dobbeltsjekke med kartet, og joda, rett ut av disse flotte bergene, heter det Molvikhammaren.

Det ligger ei flott strand rett borti der 🙂

 

Flotte berg og nydelig utsikt 🙂

 

 

 

Utsikt mot Laupstad 🙂

 

Var litt sur vind der, så vi ble ikke værende så veldig lenge..men hadde en fantastisk stund så lenge det varte 😉

Har du hatt en koselig dag i dag?

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #helg #lørdag #familie #søstre #kvalitetstid #kos #friskluft #natur #utsikt #laupstad #andørja 

10 kommentarer

Siste innlegg