ET PAR DRÅPER TIL KVELDS

Har vært ute og trødd litt, og testa kneet..går greit så lenge jeg holder meg unna for mye nedoverbakke..så da skal det bli spennende å høre hva doktor-mannen har å si etter helga..

Siden jeg har vært bare rett i nærområdet og tusla, tenkte jeg egentlig ikke over å ta noe særlig bilder..før jeg var nesten hjemme igjen..og da ble det tre små dråpe-bilder..har ikke verdens beste kamera til det bruket, siden jeg kun har mobilen – og ingen ekstra linser for å klipse på..men her er nå mitt tapre forsøk uansett, hehe 😉

 

 

 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #fottur #friskluft #foto #naturfoto #regn #dråper #natur #planter #mikro #micro #makro #macro #nærbilder 

8 kommentarer
    1. Så flotte bilder da…dråpe er dråpe..rund og fin!! hihih..Jeg vedder på at du har en menisk skade..Kjedelig..men sant..tror jeg…hihih..Er jo typisk å ha mer vondt i nedover bakker..Lykke til..og jeg har levd med en skade som burde vært operert noen år nå..det ble litt bedre, og da vente ja..men det plager meg innimellom..så lurt å ta det med engang..om det er det!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk =) ..hehe..ja det er vel sant – dråper er dråper 😉 Tror faktisk også det – og håper bare han er flink han jeg skal til..min primærlege er på ferie, så jeg fikk en stedfortreder..litt skeptisk når det ikke er henne jeg har gått til i over 25 år – meeeen..satser på at “jyplingen” vet hva han holder på med, hehe =P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg