GRUBLE-DAGEN

…snakk om idiotisk dag..tok meg en tur ut i skauen i godværet, med alle intensjoner om å ta masse bilder til dere. Meeen nå nei..hodet ville ikke være med på det. Kjørte et stykke ut av byen og parkerte, og traska meg litt opp langs en sti og mot et myrområde. Det er veldig vakkert der – men det ble skrekkelig lite fotografering. For etter hvert som jeg gikk, kom masse rare tanker – på løpende bånd. Vil i utgangspunktet ikke plager dere leser med ting – men jeg kan i alle fall si at jeg har min ballast å dra med meg – så det holder. Normalt sett er det ikke noe problem å holde ting på en armlengdes avstand – men – antagelig har det blitt for mye styr de siste månedene – og jeg kjenner at egentlig er jeg dønn sliten..

Så turen i dag – som skulle bli en skikkelig morsom foto-runde, ble en gruble-på-seg-hauverk-runde. Jeg skal innrømme at jeg hadde egentlig ikke peiling på hva jeg tok bilde av, før jeg sjekka det i etterkant.Har tydeligvis bare knipsa litt her og litt der, med trynet trødd i myra…og så endte det opp med at jeg ble drittlei, traska meg ned igjen og dro hjem. Og det er IKKE bra – når en tur i skauen – som jeg elsker – ender opp med å bli et ork…DET er ikke noe gøy!!!

Jaja..sånn kan det gå, hehe..ble litt bedre da jeg fikk besøk av guttungen, da..og her er i alle fall de få bildene jeg fikk tatt..og – noen er vel bedre enn ingen 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #søndag #tur #luftetur #bilder #foto #gruble #problem #sliten #lei #ork 

8 kommentarer
    1. Ja, kan bli litt mye for alle mennsker. Viktig å hvile å være litt av…
      Jeg har også vært sliten om dagen, men nå ferie så jeg håper jeg kommer meg litt til hektene….Vi er bare mennesker vet du….ta vare på deg selv ❤️

    2. Uff..ja sånne dager vil man bare bli ferdig med..og begynne på en ny! Håper det renset opp litt..og at du får en bedre dag i morgen! Klem fra meg! Flotte bilder!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Helt enig – bort med den – og inn med en ny og bedre dag =) Takker så mye – og satser på at natta gjør mye av jobben med å få vekk siste rest av “grums”.. Takk for det =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg