FREDAGS-LUNSJ

I dag har jeg vært ute å farta en del.
Har vært både på ei strand og et bygdetun, og tatt masse bilder. Men de får komme i egne innlegg..nå er det lunsjen det gjelder 😉

For etter at jeg hadde vært runden min, og knipsa bilder i villa, begynte kroppen å bli smågrinete på meg. Forstår den godt – det var godt over 4 timer siden frokost, hehe 😉

Så jeg fant en ok plass og parkerte kongen, drefsa en ferdigpakka sekk på ryggen og traska meg en bit oppover i marka.

Flott terreng =)

Og nydelig utsikt 🙂

Var ikke mye stein å finne, for å lage bålgrue..så da fikk man grave litt i stedet 😉

Deretter var det å fyre i gang bålet, og få svidd ei pølse..og selvfølgelig..kokt litt bålkaffe <3

..yepp..da var det bare å nyte livet, da <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #fredag #tur #friluftsliv #turblogg #utpåtur #natur #bål #bålkaffe #mat #lunsj #pølse #detgodeliv

8 kommentarer

Siste innlegg