RIDDERSPRANGET

Da jeg var klar til å bevege meg ut av skauen i dag, viste det seg at jeg var ikke så alt for langt unna sivilisasjon..for bare et par kilometer videre, var det en campingplass..Hindsæter, eller no’sånt..som ligger i Vågå kommune i Oppland. Og så..ikke mer enn kanskje ei mil videre, fant jeg et nytt severdighet-skilt som fenga meg..Ridderspranget..wow..det hørtes kult ut. Jaja, da måtte kongen bare finne seg i å bli med ho mor, for å sjekke det ut. Denne gangen var det en ok vei å følge..ingen humping & skumping..og vi kom ned til en fin plass å parkere.

Fant ei oppslagstavle, der det sto følgende:

..næmmen se..rasteplass midt inni skauen..kos 🙂

Traska meg de få meterne ned gjennom bushen..

..og fikk et fantastisk syn <3

 

 

 

Litt oppoverbakke…naturlig nok, siden jeg hadde nedoverbakke på tur ned, hehe 😉

Har forresten lagt ut en video-snutt herifra, på INSTAGRAM 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #reiseblogg #natur #severdighet #turistattraksjon #elv #foss #juv #ridderspranget #vågå #oppland #jotunheimen 

12 kommentarer
    1. Artig å lese noen sagn på turen også da.. alltid ei jente med i bildet i slike sagn..hehe.. For en flott plass i skogen.. og vann som renner er terapi på høyt nivå..:))

    2. Der så det vakkert ut ja!! Så flott!! Det er jo herlig å få oppleve nye steder hele tiden..heldiggrisen!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Visst var det vakkert..tok nesten pusten fra meg 🙂 Og ja, jeg føler meg veldig heldig som kan ta disse turene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg