ET SPØRSMÅL..TIL DEG!

Nå har jeg passert Geilo, og et lite, sjarmerende sted kalt Hagafoss, på tur mot Gol. Stoppa her for å strekke litt på beina, og fikk knipsa et lite bilde.

Men så, mens jeg nå surra litt at og frem her – så tenkte jeg at jeg vil spørre dere lesere om hva dere syns..

Bør jeg bli flinkere til å skrive om de stedene jeg stopper?

Siden jeg ikke er noe folk-og-by-person, tenker jeg vel ikke over at dere kan finne det interessant å se og lese om mange små og store steder rundt om kring..
Så vær så snill, gi meg tilbakemelding på hva DU kunne tenkt deg å lese om her inne..i tillegg til turene i skog og mark. Jeg elsker jo å skrive , og vil jo gjerne at dere skal finne stoff her, som kan være både til glede og (kanskje) nytte 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #søndag #formiddag #pause #tenke #tenkepause #spørsmål #bilde #foto #natur #elv

16 kommentarer
    1. Heia:-) svar på spørsmålet ditt er for min del at jeg koser meg å lese om opplevelsen du har hatt! Byliv og fjas leser man nok om! Koser meg med å lese om selve naturopplevelsen og “the simple life”! Det er en stooor forskjell for min del, derfor jeg gidder å stoppe innom bloggen daglig…(og litt for å sjekke at du har det bra❤️)! Fortsett å skrive om dine opplevelser nært naturen!! You and your King=radarpar❤️

    2. Wenche: Hehe..joda, jeg blir ji å forsette med det 😉 Og nåkka storby-blogging blir det ikke. Det var nu meire sånn generell info om de små, vakre plassan jeg gidd å stoppe..sånne plassa de færreste veit om, men kanskje kunne tenke seg å besøke 😉 Og takk for at du følger meg her inne <3 🙂

    3. Hei 🙂
      Jeg liker veldig godt å se på bildene du legger ut og er glad det ikke er by, stress og mas.Bildene dine er beroligende og fine 🙂
      Men det hadde vært moro å lese litt om de forskjellige stede du er innom å ja. Lære litt om nye plasser der hvor idyllen er tatt vare på.
      God tur videre 🙂

    4. Hanne: Takker for svar..og det er nettopp det jeg lurte på..litt små-info om de koselige stedene, hvor jeg gidder å stoppe 🙂 Takk for det 🙂

    5. nå får vi litt bilder og du sier hvor du er,men det kan virke som att du bare sitter i bilen og kjører,det håper jeg att du ikke gjør da men att du opplever litt gjennom dagene også,så kanskje litt mer om stedene dine

    6. fruensvilje: Takk så mye for tilbakemelding. Skjønner godt hva du mener. Nå er det engang sånn,at jeg kan bruke timesvis ute i naturen – men bare 10 minutter når jeg stopper på et sted..nettopp fordi jeg ikke er så glad i masse folk på en gang. MEN..når jeg først tar meg bryderiet med å stoppe, kan jeg jo faktisk si noe om det, hehe 🙂

    7. Syns det er bra sånn som det er på bloggen din jeg..Trenger ikke så mye info om plassen..Det viktigste for meg er å se bilder fra stedet, og høre hvordan DU har det..men andre syns kanskje info er bra…og det skader jo ikke å lage, om man vil skrive litt mer..

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Du skal ha så mye slags takk for det 🙂 Det vil uansett ikke bli de store avhandlingene..da blir det alt for fort både lang og kjedelig..så jeg får prøve å finne en balansegang der, i så fall 🙂

    9. Liker innlegga slik de er.. men gjerne noen flere detaljer om det er steder du synes fortjener litt ekstra “spalteplass”… for mye tekst blir jeg personlig bare “sliten”av… syns du har en fin blanding av lettfattelig tekst og bilder <3<3

    10. annebe: Tusen takk for tilbakemeldinga..godt å høre at folk er fornøyd 🙂 Men det er akkurat det som du nevner..de stedene jeg selv vil ta med..og skrive litt om de. For jeg kommer aldri til å rable i villa om alle mulige steder..det blir både kjedelig og tidkrevende..

    11. Sola: Tuuusen takk for det 🙂 Og ja, det er vel det jeg hadde tenkt også..litt info..om de stedene jeg gidder å stoppe på 😉 🙂

    12. Synes du skal fortsette slik du har holdt på. Synes det er så mange flotte bilder og fortellinger som gjør bloggen din veldig spennende å lese 🙂

    13. Tone: Tusen takk for ei trivelig tilbakemelding 🙂 Bloggen blir som den er..men skjønner at det skader ikke å si bittelitt om de få plassene jeg er innom..annet en kun navnet, og så vet ingen hvor jeg har vært, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg