LITT ONSDAGS-PLUKK

Har nå mest bare “jårra mainnskjit” i dag. Det er så lite folk ute på veiene enda, at jeg har kunnet ligge sløve-fart i mil etter mil om gangen. Har stoppa hist og her, for å strekke på beina og tatt litt bilder. Noen steder har jeg traska meg innover i terrenget – og andre steder har jeg holdt meg sammen med king Blaze 🙂

Her er i alle fall et lite utvalg av dagens fangst 😉

 

 

 

 

 

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #biltur #skogstur #natur bilder #foto #fotografering #pause

4 kommentarer
    1. flotte bilder du fant da..så godt å få noen pauser…og du får samtidig konsentrert deg om noe annet en kjøring..og trege biler..hihi…kos deg med kvelden!!

    2. Alltid fint med detailjebilder =))) Herlige Norge e jo saa vakkert at man kan faa fine bine av hver liten bit <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg