TENKEPAUSE PÅ NUPEN

Siden dagen min ikke ble slik jeg hadde planlagt, fant jeg ut – etter et kortere kaffebesøk hos broren min – at jeg skulle kjøre å lufte hodet litt. Valgte et sted som heter Nupen, som ligger i Kvæfjord – nabokommune til Harstad. Det er haugevis med folk som kommer dit i løpet av sommermånedene, for å se midnattssola, men på denne tiden av året, er det rimelig tomt der..heldigvis for meg 😉

Stoppa på en butikk på turen bortover og røska med meg litt “niste”, for jeg kjente at jeg ikke ble å orke å dra frem primusen..kom tross alt rett fra kaffeslabberas  😉

Bare satt der å nøt stillheten – i form av bølgebrus og måkeskrik..elsker den stillheta. Kosa meg i eget selskap, og tenkte – ikke vonde tanker – men “rare” tanker. Er nemlig litt rart å vite at jeg har under én måned igjen i leiligheta..og selv om jeg er veldig rolig og avbalansert med hensyn til det meste, er det ikke tvil om at tankene av og til spinner mye rundt tema hva skjer videre i livet mitt nå..? 
Men – er nå engang hellig overbevist om at det som er ment å komme min vei – det kommer. Så jeg puster for det meste rolig, og stoler på at Universet tar vare på meg, som vanlig…men tenke litt tanker likevel?..jah, det gjør jeg =)

Og innimellom tenkinga, ble det litt fotografering 😉

 

 

Ble en del bilder..av ymse kvalitet..og så klaaaarte jeg ikke la være å filme litt…

..og en bitteliten selfie..hehe =P

rpuU4hTt0so

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #uteliv #friskluft #hav #vind #regn #rekreasjon #hvile #tenkepause #nupen #kvæfjord #troms #nordnorge

12 kommentarer
    1. Så deilig! ja har du nytt sted å bo? eller er du på leting…alltid stressende med flytting i tankene syns jeg..huske, må, skal, kanskje..osv….uff..godt man har naturen som kan rense ut litt…ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: ..vel..nei..har ikke noe nytt sted og bo..og stresser ikke etter noe. Akter å gjøre som tidligere, å bo i bilen fremover – og tenker som så, at stedet det er meningen jeg skal havne på, dukker opp etter hvert. Med andre ord, jeg kan like godt havne i sør-Norge som i nord, hehe 😉 Takk – og en god kveld til deg også =)

    3. Jeg hadde nok hatt det litt stressende om jeg hadde hatt så kort igjen der jeg bor, men så har jeg jo Eli å tenke på. Hadde jeg vært aleine så hadde ei gamme og den sovepåsan greid seg over sommeren.

    4. suttung: Som sagt – jeg er vel egentlig ikke så stressa..mer tankefull over hvor ferden tar meg..blir å bo i bilen/telt de neste månedene 😉

    5. suttung: ..tro meg..selv-valgt..har alt for mye taterblod i årene til at det plager meg noe særlig. Har levd sånn til og fra de siste 3 årene, så jeg vet hva jeg går til 😉

    6. Der har jeg vaert for noen uker siden bare. Herlig plass =)))
      Er bra at du veit hva du gaar til. Haaper det blir blogging uansett da paa en eller annen maate 😉 <3

    7. Sola: Så moro å “snakke” med noen som vet hvilke steder jeg forteller om..og ja – det er en herlig plass =) Og blogging blir det – har både mobilen og laptop..pluss mobilt bredbånd 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg