AMPUTERT TIRSDAG

Ojda – i natt har jeg faktisk fått soooove..faktisk sov jeg så hardt, at jeg trengte en ekstra stor overdose mårrakaffe for å komme helt på banen, hehe 😉

Skal innrømme at jeg surra litt med det meste i mårrest..var jo helligdag i går – ergo er dagen i dag, staren på ei ny uke..også er det tirsdag – ikke mandag..da blir tirsdag første ukedag, selv om uka starta på mandag, også….jada..så roter hue mitt litt vel mye før det godtar fakta, hehe..
Da er det er godt å kjenne at energien strømmer på plass etter hvert som koffeinet gjør sin virkning 😉

Det var egentlig meninga at jeg skulle til nabo-kommunen, Kvæfjord, for å ta i et skippertak. Har noen få timer hver måned, som jeg bruker å være der å jobbe med litt forskjellig – men i dag ble hele greia avlyst. Kroppen min oppførte seg som en dust!! Og det enda jeg hadde pleid den vél, med både mat og kaffe. Men kjente at betennelsen i armen, i kombinasjon med noe rare greier som gjorde vondt i mageregionen hver gang jeg prøvde å strekke meg – at nei – det der glemmer vi..utsetter det til torsdag..

Så da ble det først en liten kaffeslarve-tur til broren min i stedet..

…og deretter satte jeg kursen mot et sted som heter Nupen..men de bildene kommer litt senere,  når jeg har fått gått igjennom samlinga 😉

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #sløvedag #familie #kaffebesøk

2 kommentarer
    1. Det var godt å få sovet ut..men kroppen har nok sagt i fra..så det var bra du tok hensyn og hørte på den..Så bra!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg