FOLK..ÅH HUTTE-TU..

Av og til er jeg bare rett og slett håpløs!!

Da det skar seg med middags-planene i dag, fant jeg ut at jeg skulle hive meg rundt og dra ut på det ny-restaurerte kjøpesenteret vårt..måtte jo skaffe en bursdagsgave til mora mi – og jeg vet at hun trenger nye, lette innesko..så da var planen klar – shopping neste.

Det første som skjedde, var at jeg ga den stakkars kroppen min sjokk. Den er jo vant til å surre rundt i enten tur-klær eller arbeids-klær, så når jeg nå tvang på den dongeribukse og joggesko..vel – for å si det enkelt – jeg følte meg RAR!!!

Men så dura jeg avgårde på senteret, da – med det for øye å tusle rundt og sjekke ut alle de nye butikken vi har fått.
Hahahaaa..jeg var så vidt innom 3 sko-butikker, og klarte å finne et par sko som ser ut som de kan være ok til mamsen..

Og da hadde jeg fått metta mi, og fløy ut til den ventende kongen, fortere enn svint.. Av og til TAKLER jeg bare ikke å være ute blant for mye folk på den måten. Alt for mye meningsløs surring for hodet mitt..jeg er tross alt vant til “bråket” i naturen 😉
Så av og til (vel – ganske ofte, egentlig) føles det rett og slett ut som om jeg blir syk, når jeg får for mye mennesker og kakling rundt meg..og den planlagte shopping-turen endte med at jeg kjørte meg en laaaang tur med kongen – med vinduet nede – og fikk blåst reint hodet litt.
Huff & huff og hehe 😉

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #shopping #sko #bursdagsgave #kjøpesenter #stress #menneskemylder 

6 kommentarer
    1. suttung: ..noe sier meg at det ikke nytter..er ikke glad i de små butikkene heller..tror bare jeg er blitt sær av å fly ute i naturen hele tida, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg