..GIKK TIL SVARTENS I DAG..

Må nesten bare le, her jeg sitter. Hadde tenkt meg en liten tur ut for å lufte hodet, da middagen var over. Men så skjedde det to ting..først ble middagen forskjøvet med nesten en time, fordi jeg måtte vente på guttungen som hadde bil-problemer..og såååååå klarte jaggu ho gamla å svime av på sofa ei stund i etterkant. Jeg bruker vanligvis ikke sove ettermiddags-hvil, fordi jeg da får problemer med å sove om natta..men jeg tror at en kombinasjon av at jeg har jobbet så mye fysisk den siste uka, pluss at jeg sov bare tre timer i natt som var – gjorde nok at universet rakte nese til meg, og slo meg i svime ei stund, hehe..

Så da sitter jeg her, da..egentlig en smule desorientert – blir jo helt kokko av å sove på denne tida av døgnet. Joda – på ene sida har jeg veldig lyst til å ta meg en liten luftetur..men på den andre sida, hadde det vært litt ok å bare lene seg tilbake, sette på en film og bryte innpå en haug med usunne ting.. Ja men det er jo mandag, sier du?..hmmm..yepp..nettopp derfor, hehe 😉

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #mandag #ettermiddag #ettermiddagskos #film #snop #usunt #elskertommekalorier #hverdagslykke

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg