TIRSDAGSKOS MED MAMMAHJERTET

Daaa har guttungen vært på middagsbesøk, og steike det var godt å se han igjen.

Skulle jo ikke tru at vi bor kun 15 minutters kjøretid unna hverandre, og at han har jobben sin bare 5 minutter unna her – men sånn er det nå bare. Kar´n er voksen og har sitt eget liv, og jeg er bare superglad hver gang han har tid til å stikke innom litt.

Siden han ikke hadde noe spesielt han ønska seg til middag, laga jeg butterdeighorn med ost & skinke, samt chips, bernaise og tyttebær/rømmedressing. Det veit jeg nemlig at han liker.

Og det er jo SÅÅÅ enkelt å lage. Skinkebiter & raspa ost som pakkes inn i ei utkjevla butterdeig plate, for så å brettes og klemmes sammen i skjøtene.

Huska jaggu på å ta et bilde av de ferdig stekte også, før vi starta etegildet, hihi.

Deretter ble det is til dessert.. og litt vaniljeboller & mini-brownies til ettermiddagskaffen.

Snakk om en perfekt tirsdag sammen med mammahjertet mitt ❤️

Og tenke seg til…inni alt detta, mens jeg sto å laga middagen og venta på guttungen, melda den snille naboen og lurte på om jeg kunne “møte han i døra” i korridoren min (vi bor da tross alt i blokk).. og seee så flott påskekos han kom med til meg..

Yeppz, I’m truly blessed 🤩

Ellers tviler jeg vel på at det kommer flere innlegg fra meg i dag.. så jeg legger ved link til de andre som jeg har posta tidligere i dag:

Dagens plan(er)
Møkk til cash
Påskestæsj & anna koz

16 kommentarer

Siste innlegg