SMÅJÅRR før middag & LITT SJØLSKRYT

Dagen i dag har frem til nå vært SLØV – med store bokstaver, ja..hehe.. Etter at han parkeringsplass-tyven endelig fjerna bilen sin i mårres, føyk jeg ut og fikk flytta min kar på plass og måkka vekk det som lå av snø.. og siden har jeg bare vært hjemme og nytt dagen foran tv..

Var nemlig så heldig å få meg en nesten ny blueray-spiller, samt samlebokser med de utvidede versjonene av både Hobbiten og LOTR.. så jeg har hatt filmmaraton sida i går kveld, hihi..

Ellers må jeg få lov til å skryte bittelitt – da jeg faktisk var er på plass nummer 21 på blogglista i dag. Det er definitivt den høyeste plasseringa jeg har hatt til nå – og jeg syns rett og slett det er dritmorsomt.

Yeppz, det var litt småjårr før middag – og nå er det faktisk middag her i huset..sånn skikkelig middag, og ikke bare ei kald pølse og noen riskaker..eller andre lugubre varianter av en Helene-meny 😉

Fresa kylling og kokte det sammen med gulrot i litt buljong.

Tilsatte ferdigkokt ris og litt tyttebærsyltetøy..og resten av et nanbrød ved siden av..

Oooooh jah…her skal det etes og nytes til de rungende kamp-ropene i “Femhærslaget” (siste av Hobbit-triologien, for de som ikkje veit ka æ snakker om 😉)

 

10 kommentarer
      1. Oooooh jah, hehe 😍
        Tja, det er nå lov å håpe 😉 Men veit jo at det skal mye jobb til for å karre seg til topps…og ikke minst bli der..så jeg blir ikke deppa om jeg er rast tilbake på lista i mårra 😊

    1. Filmmaraton med utvida versjon av LOTR er konge ! Kjøpte dem etter hvert som de kom, så min samling har bonusmateriale også.

      Akkurat nå føler jeg et tvingende behov for å skaffe meg utvida versjon av Hobitten (har den «vanlige»).

      Nyt maten 😃👍!

      1. Åh jah…totalt enig 😉 Har brukt å låne den utvida versjonen hos søstera mi…ho har den med bonusmateriale…så nu er jeg jo i ekstase over å ha egene – av begge.
        Hobbiten har jeg ikke sett mer enn 4-5 ganger…mens LOTR (inkludert vanlig versjon) må jeg bruke både fingrer og tær for å telle 😁
        Takk for det 😊

        1. 😂 godt det fins fler, har kommet ut av tellinga forlengst ! Ringen har jeg trygt i kjede rundt halsen, etter at den skled av tommelen. Den ringen har jo for vane å gjøre sånt 🤪.

          Og ja, grattis med plassering ! Jeg er veldig glad for å ha funnet bloggen din 👏👍😊

    2. Herlig….alt sammen <3
      Så at du lå høyt oppe, ja – er det ikke gøy….
      Man blir litt satt ut og veldig fornøyd med seg selv….
      Snart er du blant 1 – 20 – stå på! 🙂

      1. Tusen takk for det, du ❤
        Ja jeg syns det er skikkelig gøy – og er så ærlig og innrømmer gladelig at jeg gjerne vil komme meg opp på 20-lista etter hvert. Ga en mersmak detta, når jeg først ga slipp på de derre skriveblokkeringene mine, hihi 😉
        Takk-takk 😊❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg