Noe EKSTREMT ENKELT og noe EKSTREMT BILLIG

Da har jeg jaggu tilbakelagt sånn rundt regna 22 mil og har bakenden godt parkert i sofaen hjemme. Turen gikk forholdsvis greit, foruten et par små hendelser, der det største “irritasjonsmomentet” var at jeg kunne risikert å fått en forbainna Tesla hengende på kufanger’n min. Eieren overholdt ikke vikeplikten sin da han skulle svinge av hovedveien, og jeg måtte stå på bremsa for å ikke torpedere kar’n i sida. Samegutten min har garantert stått for den støyten altså, men ikke de stakkars tusenmetrene mine. Det gikk jo bra, men jeg kunne ikke anna enn å riste på hauet til fyren.

Men nå er jeg da hjemme, og har fått laga meg noe ekstremt enkelt å spise. Varma et ferdigstekt kyllinglår og laga meg en veldig kjapp potetsalat. Hadde nemlig kokte poteter fra i går som jeg tok med meg fra øya, og så blanda jeg potetbiter i creme fraiche-dressing med litt ekstra krydder.

Og så tenkte jeg å vise dere noe ekstremt billig jeg fikk kjøpt på en Extra-butikk da jeg hadde en minipause. Jeg bruker jo bestandig å sjekke billigdiskan, og nullvisjon-frukten der de har det.. og bare se her..5 krute gode bananer og masse friske, grønne druer..til den nette sum av 13 kroner. Oh lykke!

Juppziyeppz, da skal jeg kose meg med maten og gløtte litt på Netflix til det blir sengetid.

Har posta to innlegg tidligere i dag:

Chill mårra & oppdatering om en gjenstridig podcast 

For mye koffein??

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og sov godt når den tid kommer.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg