CHILL MÅRRA & OPPDATERING om en gjenstridig PODCAST

Seeee…æ har kaffetrakter rett i koppen.. neida, kødda bare. Fascinerende hva man kan få til ved å vinkle kameraet litt annerledes enn det man vanligvis gjør.

Her har jeg en helt chill mårra. Det er overskya og litt kjøligere i dag, men likevel en god temperatur. Og så blåser det. Jeg elsker det når den ganske varme sommervinden lager liv i trærne rundt meg. Da er godt å kunne sette seg ned på verandaen og bare nyte utsikta og lytte til suset fra vinden i tretoppene og bølgene som slår mot land.

Men over til noe anna. Som overskrifta sier, har jeg ei oppdatert om en gjenstridig podcast. Rettere sagt MIN podcast, Det Mentale Sirkuset på Spotify.

Trur ikke jeg har nevnt så veldig mye om det tidligere, men siden jeg har fått “etterlysning” på meldinger på privaten fra folk som leser bloggen men som ikke følger meg på TikTok, tar jeg ei oppdatering her også. Jeg posta etter planen episode 12 den 1.juni, men så var det blitt noen endringer og oppdateringer på Spotify for Podcasters, og der krølla jeg det til. Jeg endte plutselig opp med å få den nyeste episoden på en helt egen podcast som het det samme, men som ingen visste om. Nå har jeg brukt ei uke på å prøve å få fixa detta, og etter en lang “samtale” (les: teksting) med noen på Spotify for Podcasters i går ettermiddag/kveld, fikk jeg endelig fornuftig hjelp. Minuset var at det er jo svarten ta ikke lagt til rette for norsker, så alt foregikk på engelsk. Jeg har null problemer med det, men tenker at det finnes jo haugevis av folk som forstår lite eller ingenting engelsk.. Hva om de trenger hjelp og ikke har noen som kan være tolk?

Men nå bubla jeg meg bort her. Det jeg ville frem til er at jeg fikk hjelp – og NÅ ser det ut til at alle episodene ligger på samme podcast. Du finner selve podden den ved å trykke på bildet under, og så skal den nyeste episoden, episode 12 som handler om livet mitt som GB-operert ligge på lista.

Da gjenstår det bare å ønske alle sammen en riktig flottersfin dag ❤️ og så stikker jeg garantert innom seinere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg