KINDEREGG-DAGEN..del 1 av 3

Dagen i dag har vært heilt fantastisk..rett og slett. Det har poppa opp positive overraskelser i hele dag, derfor kaller jeg dette for kinderegg-dagen. Og det blir 3 deler fordi jeg syns hver hendelse fortjener et innlegg hver.

Dagen i dag starta tidlig, for jeg hadde avtalt med ei tøtta som følger meg på TikTok at vi skulle møtes for en kopp kaffe. Så jeg kjørte fra der jeg sto i natt allerede litt over 8 i mårres, fordi jeg skulle innom Biltema og shoppe litt først. Der surra jeg rundt og leita etter bl.a parafin… som de ikke hadde i større kvanta enn 1 liter..blæh!!

Men så dukka overraskelse nummer 1 opp. En smilende mann ved navn Marius, som ønska meg velkommen til Steinkjer. Han hadde kjent igjen camper’n min, og det syns jeg var utrulig koselig at han faktisk tok kontakt. Vi skravla litt, og da jeg spurte om han kanskje visste av et sted som selger parafin i større kvanta, sa han jaggu at han hadde ei 20-literskanne han ville gi meg. Æ meine…wow.. Jeg takka pent ja, og med litt tidspress for at jeg skulle møte ho tøtta i 10-tia på Verdal fulgte jeg etter han helt hjem for å få med meg kanna. Der fikk jeg hilse på madammen hans også. Ei veldig koselig førkja – som vil være anonym, derav det skeive bildet for at ikke ansiktet hennes skal være med.

Jeg fikk da den kanna med parafin..

..og etter at vi hadde snakka litt om løst & fast og studert camper’n, fikk jeg jaggu en tube med butyl for å hjelpe meg med.

Etter enda litt mer skravling med de to flotte sjelene, måtte jeg dure videre til avtalen min.. og den får dere høre om i del 2… som kommer om ei stund.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg