JAJA…DET SAMME ER DET SAMME..

Akkurat nå begynner jeg å føle at detta må være årets kjedeligste blogg, for jeg føler jeg gjentar meg sjøl heile tida. Men sorry Mac – her er det samme det samme – og æ er steintrøtt igjen!!!


Veit snart ikke hva jeg skal gjøre for å klare å holde energinivået oppe lenger enn til klokka barne-TV..
Ikke for det – på den ene sida, så har jo JEG det egentlig helt ok med å være våken klokka 5 og legge meg klokka 20.. men på den andre sida så er det jo absolutt null sjanse for meg å kunne være sosial.

Et spørsmål jeg tar opp med meg sjøl til stadighet, er hvor stor vekt skal jeg egentlig legge på å bry meg katta om at jeg IKKE kan være sammen med folk lenger enn til det blir ettermiddag. Ønsker jeg den aleinaheta også?? Klarer liksom ikke å bestemme meg, hehe.. og i tillegg så har jeg jo ekstremt lite intelligent å komme med her på bloggen også, når mye av dagen går med til å være trøtt og fri for energi..

Akk ja.. som jeg nevnte til å begynne med, så er jeg da sykt trøtt igjen.. klokka var knapt nok bikka 17 før jeg kjente at energien begynte å dale – og nå måtte det en skikkelig kraftanstrengelse til for å gidde å åpne laptop´en for å fortelle hvor giddalaus jeg er, hehe.

Så jeg sier bare rett og slett takk for i dag allerede nå.
Om jeg blir å svime av i løpet av kort tid, eller om jeg står han av til lengre utpå kveldinga, må han Mershk vite.. det får dere sikkert ei grundig innføring i når jeg mest sannsynlig spretter ut av senga i otta i mårra 😜

Legger ved et par YouTube-videoer av ei som jeg har hørt på så langt tilbake som jeg kan huske – og som – i ærlighetas navn har hatt stor innvirkning på hvordan jeg så ut i ungdomstida, og godt inn i 20-årene..

CYNDI LAUPER

Og så en aldeles nydelig versjon av Rammsteins SEEMANN  med Apocalyptica feat. Nina Hagen.

Og siden jeg ELSKER Rammstein, får dere deres versjon også 😉

 

Juppsiyeppz godtfolk – da får æ (snart) dukken her..
Og de andre innleggene mine i dag, finner du her:

Fartsbøter – Ja? Nei?
Dag 1 av Gudane veit hvor mange
Oh herlige tirsdag

8 kommentarer
    1. Mulig du har gjort det, men jeg vil anbefale deg en tur til legen for å sjekke stoffskiftet ditt og vitaminer. Høres ikke ut som alt er i orden hos deg. Sov godt!🤗

      1. Joda, er faktisk ikke så veldig lenge sia jeg var å fikk sjekka det som sjekkes kan – og de fant ingen ting da i alle fall. Men tenker at om det ikke gir seg når det begynner å bli mer sommer rundt øra, får jeg heller be de om å dobbeltsjekke alt..
        Takker og sov godt etter hvert du også 😊

    2. Natti natt…..om det er noen trøst har jeg sittet og gjespet de siste to timene…
      Men du har jo vært på tur og sjøluft blir man trøtt av…klemz…

      1. Ble god mårra fra meg, da 😊 Joda, kan kanskje ha litt med den friske lufta å gjøre at man blir så søkke trøtt..
        Men natta ble i alle fall god – og håper at din også ble det. Klemsiklemz 🥰

      1. Ja jeg har jo skjønt at vi er temmelig like der..og tru det eller ei, men det er faktisk en god ting for meg å vite, at jeg er faktisk ikke aleine her i verden om å ha en annerledes døgnrytme enn folk flest 😉🥰

    3. Vi er flere som er trøtte ved 17 tida, og I seng tidlig. I går ble klokka nesten 23, og det er en time halvannen for seint. Heldigvis sover jeg lenger på morran jeg da ☺️ For meg hjelper det å sove en liten dupp, 10 min på ettermiddagen for å holde ut litt lenger, men sjelden jeg gjør det da 😁😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg