FOR EN NYDELIG LØRDAG DET BLEI..

Dagen i dag har jo vært litt “turbo” for meg..men jeg orker ikke nevne noe mer om det, enn at dersom du ikke har fått med deg hva jeg snakker om, så kan du lese de to forrige innleggene mine i dag – linker ligger nederst på sida her..

For nå er jeg hjemme igjen, etter å ha hatt en fantastisk dag på veien og ute i frisk luft.
Ble en rimelig god kjøretur på meg – og stoppa litt hist og her for å strekke på føttene og få utvida lungene litt.
Som jeg har nevnt før, sliter jeg enormt med å finne gode motiver nå, fordi jeg er SÅ sabla lei den snøen..men fikk nå et par, tre stykker som ikke ser alt for ille ut, hihi..

Nå er det kosemosetid på høgt plan her.
Skal jeg først lage meg litt sein middag – risgrøt & melk, og så skal jeg korre skrotten opp i sofa, sette på litt bakgrunnsmusikk og kose meg med Heksemesteren, kjeks og monster..
For en nydelig lørdag det blei, si bærre æ 💖

Her er de to andre innleggene mine i dag:

Akkurat nå er jeg skikkelig lei meg, altså
Takk til alle dåkker fantastiske folkan

11 kommentarer

Siste innlegg