TAKK TIL ALLE DÅKKER FANTASTISKE FOLKAN

WOW…når jeg la ut det forrige innlegget mitt, om at jeg var gått litt “i kjelleren”, hadde jeg aldri sett for meg at det ville bli en sånn reaksjon fra folk som det er ble. Så jeg vil bare få lov til å si tusen, tusen takk til alle dere nydelige menneskan som har kommentert både her på bloggen og på FB, pluss på privaten via tekstmeldinger og messenger.. Jeg setter SÅ enormt pris på det, og det har faktisk hjulpet meg til å kommer meg opp og ut av kjelleren mye kjappere enn jeg trodde var mulig.

Fant ikke ei penn i farta..men fyrstikker har jeg jo med meg uansett 😉

Jeg syns det vil være ufint av meg å dra frem noen få enkeltindivider nå, så jeg nøyer meg med å rette en spesiell stor takk til de av mine medbloggere og bekjente som fikk “satt hauet mitt litt ekstra på plass”, ved å minne meg på både at mennesker som gjør sånt mot andre, umulig kan ha det særlig godt med seg selv..(så sjøl om jeg ikke synes SYND på personen, tenker jeg likevel “stakkars jævel”)..og at jeg faktisk kan bestemme sjøl om jeg vil tillate at sånne “uvesen” skal få lov til å ta rotta på meg eller ikke… Og så han som fikk meg til å innse at jeg har faktisk vært utrulig heldig så langt, for dette er dessverre noe man kan risikere å få med på kjøpet når man beveger seg oppover på blogglista..

Så igjen – takk til dere som har gitt meg en positiv tankevekker, og til alle dere som har vært med på å dra meg opp og fortsetter å heie på meg.. dere er gull verdt ❤

Og tenk – i tillegg har noen fantastiske sjeler forbarma seg over meg og gitt meg litt ekstra å rutte med i helga – så nå har jeg både fått fylt litt drivstoff på tanken og tatt meg en liten kjøretur OG gjort som jeg fikk beskjed om – handla litt helgekos.
Dere veit hvem dere er – så tusen, millona takk til dere som har gjort helga mi til en “fest” 😍🥰

Snakk om mange favoritter på én gang.. De hadde dessverre ikke hvit Monster der jeg var å handla, men den her er oxo steike god 🤩
12 kommentarer

Siste innlegg