EN TIRSDAG FYLT MED GLEDE

Yezzz…da var jeg hjemme igjen, etter noen arbeidsomme, men utrulig koselige timer sammen med guttungen..og nå er leiligheta hans gullende ren.

Som dere kan se av innleggene tidligere i dag (linker ligger nederst på siden), så har jeg hatt kun lykke & gleder hele veien i dag. Og på toppen av det hele, var jeg så steike heldig å få besøk av en kompis jeg ikke har sett på mange, mange år. Det slumpa til at han var rett uttafor blokka mi, akkurat da jeg kom hjem fra lunsjturen min.. Tru mæ..det var STOR gjensynsglede – og han tok seg tid til å komme innom på en kopp kaffe, før jeg ble plukka opp av guttungen for å leke hushjelp.

Så duuuuh for en dag jeg har hatt…virkelig en tirsdag fylt med glede ❤️

Ha en fantastisk kveld videre, og ei riktig god natt folkens.. NUH! blir det litt blogglesing før jeg svimer av, hehe

De andre innleggene mine i dag finner du her:

Februarmånedens ord

Tenk om æ hadde orka 

Lykken er.. 

Snill mamma leker hushjelp

9 kommentarer

Siste innlegg