SNILL MAMMA LEKER HUSHJELP

I skrivende stund sitter jeg faktisk hos guttungen. Jeg har tatt på meg “snill mamma leker hushjelp” rollen, og hjelper han å få sjaina kåken litt..

Han henta meg etter jobb, og så starta vi med å fixe kjøkkenet..

..og så spiste vi middag.. Guttungen spanderte Fjordland 😉

Deretter ble det mere rydding og støvsuging på han, mens jeg vaska og plaska vi til den store gullmedalje, hehe

Deretter ble det litt kaffepause med nogo attåt..

..og så langt i løypa er jeg kommet til nå. Noe sier meg at det blir sein kveld på ho gamla i dag..men det synes jeg faktisk er heilt ok.. Koser meg med guttungen, og tenker at blogglesing og å svare på kommentarer får være underprioritert akkurat nå.. og satser på at dere tilgir sløvhet fra meg i dag…for jeg veit rett og slett ikke om jeg får vært stort mer her inne i dag 😉

11 kommentarer
    1. Det er koselig å være hushjelp innimellom – jeg er også det, for prinsessa! Ikke så glad i husarbeid, jeg, men det er gøy å shine opp hos ho! Klem <3

    2. Så fint der er hos sønnen din..Moro å hjelpe ungene med å rydde..Den maten der virka kjent hehe…
      Kos dere masse…Blogg er bare blogg….
      God klem…

      1. Ja det skal han ha, han har det på stell 😊 Og ja, jeg syns det er kjempekoselig å kunne hjelpe han litt av og til.
        Hehe..ja Fjordland er nå genialt, da 😉 Takk-takk ❤️ Klemmerz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg