DAFFETEMPO – MEN MYE GJORT LELL

Var ikke helt sikker på om det kom til å bli noe jobbing på camper´n i dag, for brorsan var temmelig skutt etter gårsdagens strabaser.. men jammen ta sendte han meg ei melding og sa at jeg kunne komme bortover likevel, så kunne vi gjøre litt småpjusk. Og det ble en supertrivelig dag, syns nå jeg..
Litt jobbing, litt kaffekos, litt mer jobbing og enda litt mer kaffekos.. og sjøl om vi tok det i temmelig daffetempo, syns jeg vi fikk gjort mye likevel. (nope, ingen sniktitting i dag 🤪)

Ellers måtte jeg ta et lite bilde av hvordan det ser ut rett utenfor døra hos brorsan..han bor jo veldig landlig og koselig til, da. De som er medlem i Asfaltcamping & Friskluftsliv-gruppa mi har nok kanskje sett bildet der allerede, men det får stå sin sak..

Og på veien hjem stoppa jeg for å strekke litt på føttene og lytte til havet – og fant disse flotte rødsildrene/bergsildrene som jeg måtte forevige.

Nå lakker og lir det mot kveldinga for meg igjen. Var våken klokka 2 og klokka 4 i natt – men klarte heldigvis å sovne igjen, og våkna ikke “skikkelig” før litt over 5.. og DET er helt ok 😊

Da får dere ha en flottersfin kveld da, alle sammen..her blir det ostesmørbrød i toastjern til kveldsmat… Bruker majones & krydder under osten, og dagens fyll ble ett med skinke og ett med fiskekake 🤩

Har fått knødd meg til å legge ut hele 2 andre innlegg i dag, og de finner du her:

Mandagsdikt – 8
Godt å få det gjort

8 kommentarer
    1. Du har sannelig fått mye gjort i dag!😊
      Både kjørt flyttelass og jobbet på camperen. Slett ikke dårlig!😊👍🏻Så nå starter snart et nytt eventyr for deg. Det blir spennende hvordan det blir.🤗

    2. Så hyggelig det er med en hjelpsom bror, ikke no er bedre enn det. Har lest meg opp litt her hos deg og du har jo jammen kommet langt på camper’n. Uff har ikke vært helt med i det siste så ligger langt bak ser jeg❤

    3. De sildrene er nydelige altså 😀 Flotte bilder av de .
      Du er heldig som har en bror som har tid å stille opp og hjelpe søsteren sin 🙂
      Blir spennende å se hvordan det blir!

    4. Du har sannelig en snill bror og medhjelpere. Kommet langt med prosjektet og fått unna flyttelasset. Virkelig en lang kjøretur, men for en flott natur du hadde tatt bilder av. Gleder meg til å se hvordan det blir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg