ja både saft og te ) og går du ut og blikker dem nå ,så kan du forvelle dem i lettsaltet vann eller i litt smør på stekepannen,da smaker det som asparges )
fruensvilje: …skal prøve det – når det blir tiden for det her..vi har enda så mye snø, at så og si ingen ting er begynt å spire..geitramsen ser vi nok ikke enda på minst én – en og en halv måned..den har høysesongen sin her i juli og ut mot august.. 😉
😀 Ja den er vakker!
ja både saft og te ) og går du ut og blikker dem nå ,så kan du forvelle dem i lettsaltet vann eller i litt smør på stekepannen,da smaker det som asparges )
fruensvilje: …skal prøve det – når det blir tiden for det her..vi har enda så mye snø, at så og si ingen ting er begynt å spire..geitramsen ser vi nok ikke enda på minst én – en og en halv måned..den har høysesongen sin her i juli og ut mot august.. 😉
Nyyydelig bilde! Snart er det sommer…. <3
Margrethe: Takk =) Ja det er utrulig deilig å tenke på =)