STORFJELL i LOFOTEN..OG VAKKER-STRANDA VED DIGERMULEN

Hei-hei alle sammen..her kommer enda et innlegg fra den siste Lofot-turen min. Har jo delt opplevelsene i flere omganger, for å slippe å få verdens lengste innlegg. Dette blir det siste i rekken – og har du gått glipp av de andre stedene jeg var innom, finner du link til de nederst i dette innlegget =)

Da jeg begynte så smått å nærme meg slutten av Lofoten, fant jeg helt plutselig ut at jeg skulle svinge av veien ved avkjøringa til Digermulen, og kurse meg innover Raftsundet..for der har jeg faktisk aldri vært før.

Og jeg angrer ikke – for du verden for et vakkert skue <3

 

 

Jeg kjørte først de 2 milene innover til der det heter Digermulen – men så på kartet at det skulle gå vei noen få kilometer til..så jeg tenkte at et par-tre kilometer ekstra, gjør jo ikke noe – så jeg fortsatte..det som kartet ikke viste, var at når det var slutt på de få km med asfaltert vei – gikk det over i en smal grusvei..som jeg selvfølgelig MÅTTE følge..i tilsammen ei mil innover, hehe. Men det var verdt det, for jeg kom til et nydelig lite sted som heter Storfjell, hvor jeg stoppa litt og strekte på beina =)

 

 

Så kjørte jeg tilbake..fremdeles med storslagen natur i massevis..

..og rett etter å ha passert Digermulen på returen, kjørte jeg kongen ned i grøfta og tok meg en liten spasertur på ei fantastisk strand jeg hadde sett der, da jeg kjørte andre veien.

Vet ikke navnet på den – så jeg kalte den bare Vakker-stranda 😉

 

 

Og én ting er i alle fall sikkert..Lofoten slutter aldri å imponere meg <3

Her kan du se de andre innleggene fra turen om du har lyst 🙂

ETT DØGN I LOFOTEN
Å i LOFOTEN
BALLSTAD i LOFOTEN
BUKSNES KIRKE

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #tur #biltur #natur #fjell #utsikt #raftsundet #storfjell #digermulen #strand #hav #fjæra 

10 kommentarer
    1. Storslått og vakkert :)) Nydelige bilder av flott Norsk natur… Fine opplevelser å ta med seg videre det der tenker jeg.. og man trenger ikke vite hva strender og annet heter for at det skal være fint..hehe… :)) Klem <3

    2. Flotte bilder! og du er så flink til å finne nye steder…og opplever stadig nye steder…det er jo så flott der…go sikkert masse flotte steder ingen ser så ofte…

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det =) Ja jeg syns det er interessant å snoke frem litt nye steder – og gjerne der ikke “Gud og hvermann” har vært =)

    4. Margrethe: Ja det var veldig flott der – men hele Lofoten er jo fantastisk..skjønner deg god – og sånn sett er jeg jo heldig, som har den bare noen få timers kjøring unna 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg