BALLSTAD i LOFOTEN

Heisann folkens..hadde tenkt å legge ut dette innlegget litt tidligere i dag – meeen så begynte kongen å streike – hadde skikkelige startvansker.
Så jeg dura bort til broren min og fikk hjelp til å lokalisere feilen – som var viftereima. Jeg burde jo ikke bli overrasket, da svineriet har hylt og gnelt ganske lenge alt – bare latskapen av meg at jeg ikke har fiksa det før. Men – det fikk jeg gjort i ettermiddag – så nå har jeg skifta mi første viftereim – wuhuu..hehe =P

I alle fall – her kommer et lite glimt fra et koselig, lite fiskevær jeg var innom på den siste Lofot-turen min..vel – lite og lite..det så jammen ut til å være bra mange hus der – og da jeg sjekka nettet, sto det at det var godt over 1100 innbyggere der pr.2016..så det, så =)

Jeg var da ikke over hele Ballstad å surra, men tok i alle fall noen bilder fra der jeg var =)

Gammelt og værbitt – sjarmerende <3

Regntungt og grått – men vakkert likevel =)

Ikke tvil om at det er båter og fisk det går på her, hehe =)

Laaaaaang molo – på hver side…

Her var jeg ved veis ende, og surra..flott natur over alt..

Må være noe eget å bo sånn – rett under fjella =)

Yepp..det var det jeg fikk surra meg til å fotografere mens jeg var der..ikke all verden – men håper dere fikk et lite inntrykk av et flott sted.

Og fikk du ikke med deg innlegget fra Å, det første stedet jeg stoppa, kan du se det HER 😉
 

Håper dagen din har vært fin – og at du får ei riktig god natt etter hvert <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #tur #turblogg #biltur #fiskevær #ballstad #lofoten 

10 kommentarer
    1. jeg minnast mange koselige småsteder,men var nok ikke innom alle :)) husker ikke denne,men koselig var den,hvordan er det der nå ,henger fisken på hjell til tørk ? det fikk ikke vi oppleve da vi var der på tur,bare noen med tørka torskehode hi hi

    2. fruensvilje: Nei det er nok ikke alle steder som har det lenger – var ikke noe akkurat der, i alle fall..ikke så mye som torskehoder, hehe =P

    3. Lofoten er så flott! og selv i regntunge dager, så skinner det i Lofoten! herlige bilder! Så flink du er som ordner og fikser på bilen selv…skikkelig handy kvinne! hihihih

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Visst er den flott – i alt slags vær =) Takker for det =) ..vel – jeg MÅ være flink til å fikse selv, for jeg har ikke så mange andre alternativer..og det er jo kjekt å kunne, hehe 😉

    5. Margrethe: Åh så moro, da =) Hehe..ja jeg trur det fins en del sånne kaféer rundt om her, hehe =P Takker så mye for det..så koselig, da <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg