TORSDAG BLE BÅDE AKTIV OG GOD DAG

Da var det sannelig fredag og helg igjen, og jeg er snart på tur på den vanlige kafferunden med fredagsdate-venninna mi. Satser på at det blir like koselig som alltid.
I går, torsdag hadde jeg en virkelig god dag. Og litt aktiv. Ikke fysisk aktiv, men likevel..
Etter mårrarutinene med kaffe ute i kozekroken, endte jeg opp med å først kjøre på butikken for å kjøpe gulerøtter som jeg brukte i gårdagens middag. Deretter kjørte jeg meg en lengre tur for å få lufta hauet. Ble et par, tre stopp for å ta bilder til dere (og filme litt til dagens TikTok)

Da jeg kom hjem laga jeg da den middagen jeg skreiv om i går, med bl.a kyllingskav, deretter ble det helgevask inkl. skift av sengklær, snømåking og brødbakst.

Jeg spiser ikke så mye brød at det gjør noe, siden jeg holder meg til knekkebrød i ukedagene, men nå er det i alle brød i fryser´n for mange uker fremover. Så torsdagen ble absolutt både en aktiv og god dag for meg.

Juppsiyeppz, da er det bare å hive seg til her og starte fredagen på en skikkelig måte – whohooo & vroooom!

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg