TORSBYTUR – GJENNOM BILRUTA

Beklager, altså..men i går tok latmakken mæ!! Det vil si, jeg hadde en nedtur av en annen verden, der jeg faktisk våkna i panikk..og den følelsen fulgte meg hele dagen..og da jeg i tillegg faktisk ikke gadd å gjøre meir enn høgst nødvendig – så ble det altså heller ikke noe blogginnlegg.

Hadde litt av samme følelsen i mårres også, men fikk roet ned næpa litt, og blei med søstersen og minien ut på søndagstur 😊

Planen var Svullrya og den ukentlige vaffelkosen, men siden minien sov bak i bilen da vi kom dit, endte det med at vi fortsatte å kjøre..og endte faktisk i Torsby i Sverige, med hamburger-lunsj i stedet (hånda opp, de som trur vi tok vaffelkosen på returen??…yeppz, hehe 😁)

I alle fall..på turen bortover, satt jeg å vridde hauet for å finne en idé om noe å blogge om..og endte opp med: “hmmmm..jeg tar bilder av turen gjennom bilvinduet..i fart..og håper det blir noe brukanes”

Og her er resultatet 😂

Var litt vél kjedelig hist og her, så da ble det et bilde fra inni bilen..

..og på tur hjemover igjen..

Enda mer kjedelig uttafor bilen, så daaa ble det et par til innvendig 😁

Og derrrrr er vi ved grensa til Norge igjen..

Takk for turen..eller no sånt 😉😊

 

6 kommentarer
    1. Deilig tur og herlig mat…Koselige bilder, men var ikke akkurat livat der….hehe….
      Moro å se slike landskap og takk for turen. Jeg satt helt fint i baksetet <3 klemz….

    2. KJøreturer er alltid deilig. Og tur med søsters er supert. Jeg finner alltid roen med søster-turer. Jeg er jo rimelig rolig i skallen til vanlig altså, men er litt ekstra nedpå med søsters 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg