Tommel’n opp for soloppgang & den siste godteri.

Jada..prøver meg på et innlegg til her på “no-net” plassen. Jeg får jo til å poste, det tar jo bare så sabla laaaaang tid. Og i dag tenker jeg at jeg starter med en tommel opp for både soloppgangen og det siste godteriet.

La oss starte med soloppgangen. Det har vært et nydelig vær her siden jeg parkerte på søndag.. men når sola forsvant om kvelden (litt før 21) ble det temmelig fort kjølig. Og jeg har hatt nattefrost begge nettene, med is på rutene før sola titta frem igjen litt før 6 og begynte å ordne opp i tingene. Et elskelig syn – sjøl gjennom isete (og jada, skitne) ruter.

Så yeppz..tommel’n opp for soloppgangen.

Så var det det siste godteriet da. Eller DEN siste godteri-biten. (Jada, jada.. garantert stappfull av E-stoffa og ainna skjit.. men æ bryr mæ ikkje)

Nå lurer du kanskje på om det har klikka totalt for Yours Truly som gidder å blogge om et blått godteri..men nei, ikke riktig enda. Dere skjønner at det er en grunn for detta. Når jeg var hos søstersen ble det til at vi kosa oss skikkelig, og spiste mye rart fra is og kake til da smågodt. Men vi avtalte at når pinsa var over, var det tilbake til striskjorta og havrelefsa igjen – vi skal nemlig “avsukre” oss sjøl (igjen). Derav bildet over, for det var den definitivt siste godteri-biten som forsvant ned i det store sluket i går kveld.

For nå er pinsa over, og vi har faktisk en liten konkurranse oss i mellom nå: Hvem klarer å spise MINST sukker frem til vi sees igjen om ca halvannen måned. Og vinneren får et stykke kake, haha.. neida, kødda bare.

Oj…det gikk plutselig opp for meg at nå kan jeg ikke spise masse is som jeg vanligvis gjør gjennom hele året.. jeg personlig syns nemlig ikke den sukkerfrie er spesielt god – pluss at den varianten koster jo skjorta & ræva i forhold. Sukk!! Ka er det æ har gitt mæ ut på? hehe. Wish me luck!

Da får dere ha en riktig flottersfin (og sukkerfri?) tirsdag alle sammen. Jeg kjører definitivt videre i dag, og stikker innom med gårdagens turbilder seinere. Så CU L8R ❤️

2 kommentarer

    1. Smågodt kjøpes sjelden. En og annen sjokolade blir det. Laget iskake. Det siste ble spist i går. Nå har jeg meska i meg sushi. Var på bytur, bare å handle det man treng og hjem igjen. Kjøpte sushi for å ta hjem. Hente medisiner og håpe på frikort snart. God tur videre hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg