TIDSFORDRIV MENS JEG VENTER

God mårra alle sammen, og god fredag. I dag skal jeg jo sette kursen tilbake mot øya igjen for å finne ut hva jeg skal ta med meg til mitt nye hjem etter helga, og det gleder jeg meg veldig til. Men først skal jeg treffe ho fredagsdate-venninna mi for de som husker henne..? Det er lenge siden sist vi hadde oss enn kaffe-skravle-runde på café, så det gleder jeg meg også veldig til. Vi skal ikke ikke møtes før ca 10.30, og siden guttungen begynte på jobb 8 har jeg nå tatt meg en liten kjøretur uttaførr bygrensa for å supe litt frisk luft mens jeg venter.

Så akkurat nå er jeg på Gressholmen utenfor Harstad. Det er et stort og nydelig område, perfekt for bading for de som liker det. De siste årene er det visstnok arrangert en festival her nede med musikk, og i den forbindelse har det vært ei vanvittig oppgradering her, så nå er det bl.a  masse søppeldunker og benker plassert rundt om kring. Det området hvor jeg er nå er mitt favorittsted her, fordi det er godt i skjul fra både folk og det mest brukte området (ingen som ble sjokka nå nei?) Her er det bare et par benker og et bord, ei vakker utsikt og deilig stillhet.

Koselig besøk av favorittfuglan mine.

Da skal jeg nyte mårrakaffen i ei god stillhet før jeg drar tilbake til byen og møte venninna.

Ha en riktig flottersfin fredag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok (med filming på tur ned hit) finner du HER.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg