SNILLE FOLK, ALTSÅ..og PIZZA ER TINGEN

I skrivende stund er vi nesten i Mosjøen, og er på leiting etter et sted å parkere i natt.. Vi hadde et lengre stopp i Mo i Rana,for å få litt anna næring i skrotten, enn boller & Kvikklunsj, og da er pizza tingen..

Etter at nydelig mat var fortært, skulle vi surre oss videre..men så hadde det seg sånn at det sto en bil noen meter bortenfor min bil, som spant og spant. Han sto helt fast.. Jeg rusla meg bort å tilbydd at jeg og kompisen kunne skyve..noe som fyren i bilen ble veldig glad for. Men uansett hvor mye vi dytta, kom han seg ikke av flekken. Så da henta jeg ei skuffel i bilen min, så han fikk prøve å spa litt…men det nytta heller ikke.. Så da var siste forsøk å slepe han opp. Nå hadde jeg bare et vanlig, halvtjukt tau i bilen – men fyren bodde tydeligvis der – så han rasa inn og henta et skikkelig slepetau..og da var det bare et husj, så hadde jeg fått han opp av gropa og på veien. Og tenk…snille mannen ga mæ slæpetuet som takk for hjelpa.. Æ meine.. Aaaaww..tenk så snill nån menneska er 🤩

Natti-natt da, alle sammen..og de to forrige innleggene mine i dag, finner du her:

Snart takeoff

Da var vi på tur

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg