SMÅSLITEN – MEN MED FANTASIEN I ORDEN

Kjære vene, da.. i dag er en sånn dag da jeg har ønska meg langt, langt vekk fra det aller meste..og jeg føler meg en smule småsliten..

For det første har det snødd noe så inn i svartens her.. i hele dag.. og det bare fortsetter å lave ned..og jeg kjenner virkelig på den følelsen at jeg HATER alt som har med vinter å gjøre – inkludert å være i nord når det er sånn som dette.

Jeg prøver virkelig å okkupere hodet med andre ting, men det fungerer dårlig i lengden..

For det andre sov jeg ikke så alt for mange timene i natt – og våkna med haupina i mårres.. igjen. Tok paracet, men den fungerte ikke noe særlig – og for å slippe å konsumere bøttevis av sorten, har jeg prøvd å holde meg unna. Men dessverre så har den derre haupina krampholdt seg i toppetasjen i hele dag – og jeg har tilbrakt store deler av dagen på sofa.. akkurat som om jeg ikke har holdt meg nok der de siste ukene etter operasjonen..
Og gjett hva det har resultert i??

Yepp..da kan jeg si:
For det tredje… ryggen streiker totalt nå.. spondylolistesen herjer villmann for øyeblikket, og jeg kjenner virkelig at det er en grunn for at jeg er ufør.. Det blir jo bedre når jeg kan begynne å gå tilbake til normal aktivitet, men tenker at jeg må nok prøve å holde ut ei stund til.. det er jo enda vél 3 uker til jeg “får lov” til bl.a begynne å trene..men hvordan i jøssenav jeg skal bli i den ryggen før den tid – ja gudane veit..

Så ja, i dag har jeg mer enn en gang ønska meg vekk i fra absolutt alt – og tenker at det er synd jeg ikke er en bjørn.. skulle gladelig gått i hi ei stund akkurat nå – og våkna opp en varm sommerdag..i år “to-tusen-og-ørten”, når den globale oppvarminga dæm skryt av, har fått gjort sitt til at vinter´n kun høre heime på Nordpolen hos nissen, og at vi får besøk av den bare 5 daga i året – mellom 22 og 26 desember.. hvorpå SELVFØLGELIG hele landet skal se ut som et forbaska julekort med små, lune hus der det ryk hjemmekoselig fra pipen, glitrende snø, juletre, nissa, dompaper, julenek og kun smilende menneska som fær att og frem på spark og slede..

Yepp..fantasien har æ i orden.. mi “bobla” – min galskap, hahahaaa 😜🤣

Dersom du ikke er blitt totalt vettaskremt av meg nå, og har gått glipp av de andre innleggene mine i dag, finner du de her:

Dæven han dryle, altså
Fiiiiine dagen
Telle sekunder og frosken & fjellet

15 kommentarer
    1. Skjønner at du ble sliten av snøen, ble sliten bare jeg så bilder jeg..

      Og alt det andre du sliter med, ikke så greit akkurat…bra du har bloggen nå da,,At den er tilbake, da har du litt å pusle med i hvertfall..God klem sendes deg.

    2. Får bære sei d rætt ut på familiespråket..Føkk det!! kom dæ nedover! 😜🐔🐓🍃🌻🌸🐞🍓🌱❤

    3. Skjønner deg veldig godt.
      Jeg er også drittlei snøen som laver ned.
      Riktig god bedring til deg. 🙂

      1. Ja når det er sånn som det der, er det ikke spesielt gøy.. sjøl om man veit at det ofte er sånn i nord.
        Hadde kanskje vært litt likere om jeg hadde sluppet sofatjenesten, hehe.. men det er jo et nødvendig onde 😉😊
        Jotakk, i dag er haupina borte igjen 😊
        Klemz❤

        1. Må man så må man, du får se frem til dager da man ikke lenger må, for de kommer og det er positivt🥰

          Godt å høre at den forsvant den irriterende hodepina❤

    4. hahaha GOd jul liksom :-/

      Huff da den ryggen…. ikke noe greit 🙁 Og snø…. ja jeg har nettopp stått opp – for en halv time siden…. og det laver ned med SNØ!

      Lag deg en god dag gode du <3 Og god bedring 🙂 klem

      1. Hihi 🙈🤣
        Nei den ryggen er ikke noe særlig, men veit jo det blir bedre etter hvert.
        Huff..såpass, ja.. Heldigvis er det opphold og sol her i dag..men fyttikatta så mye det har kommet i løpet av natta..
        Takk for det, og en riktig fin dag til deg også ❤Klemz❤

    5. Skjønner godt du er skit lei snøen, når vinteren ikke vil slippe taket. De har truet med mye snø her nede i dag, men jeg krysser fingrene for at det kun er i høyden og ikke her ned i lavlandet som jeg bor. Er trøtt som en dupp sjøl i dag, og har mest lyst til å krabbe under dyna men skal holde ut 😴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg