SETT SÅNN.. OG SÅ PÅ EN MANDAG..

Joda, av og til overrasker jeg til og med meg sjøl.

Saken er at da jeg våkna i mårres, var jeg i et elendig humør.. Enkelte dager ER jo bare sånn, og sjøl om jeg nå “lever drømmen”, betyr det ikke at alt jeg sliter med i hodet blir borte med et POFF! heller. Så laaangt derifra. Så jeg skippa blogg, mandagsdikt og frokost, fikk kaffe på termokoppen og satte meg bak rattet – retning Sunndalsøra.

Og her er jeg nå..og humøret er stigende. Har surra litt for å se om jeg fikk fiksa noe til bilen, og det kommer i et seinere innlegg når alt (forhåpentligvis) er klart.

Mandagsdiktet kommer også, men mulig det blir kveld før jeg får posta det.

Og nå sitter jeg faktisk på café!!!! Alle som kjenner meg, veit at det er noe jeg gjør så sjeldent at det i snitt ikke er én gang i måneden engang. Men skulle du sett sånn..her sitter jeg da..på en mandag og koser meg med frokost..

..på et senter i Sunndalsøra.

Og tenk..jeg har til og med shoppa litt..og er nå den lykkelige eier av en ny sommertopp for de ikke helt glovarme dagene. Blir å poste en selfie når jeg tar den i bruk 😉

Fy farao, detta er faktisk jækla digg! 🤩

Ha en flottersfin mandag alle sammen.

8 kommentarer

Siste innlegg